کمیته ی برنامه ی درسی ملی استان قزوین

این وبلاگ از صاحبنظران ، اساتید و معلمان دعوت به همکاری می نماید که نظرات خود رامورد برنامه درسی ملی در این وب اعلام نمایند .

کمیته ی برنامه ی درسی ملی استان قزوین

این وبلاگ از صاحبنظران ، اساتید و معلمان دعوت به همکاری می نماید که نظرات خود رامورد برنامه درسی ملی در این وب اعلام نمایند .

فراخوان مقاله :

 

 

ستاد تحول سازمان آموزش و پرورش استان قزوین   با هدف  تولید برنامه های تحول آفرین و همچنین کمک به اجرای پروژه عظیم  تدوین برنامه درسی جمهوری اسلامی  ایران ( برنامه درسی ملی )  اندیشه های نورانی و قلم های درایت  تمامی فرهنگیان فرهیخته ، مدرسان ، اساتید ، دانش آموزان و اولیاء  محترم را در سراسر استان به مشارکت در این هم اندیشی   بزرگ فرا می خواند  . امید است با توجه به اهمیت موضوع کلیه صاحبنظران و دلسوختگان آموزش و پرورش ما در این امر مهم یاری دهند .  

شرایط شرکت کنندگان :  کلیه علاقه مندان  می توانند در این هم اندیشی بزرگ شرکت نمایند

 محور های ارسال آثار :

تحلیل وضعیت موجود ( ضعف ها و قوت  ها )  و ارائه پیشنهاد های   جدید در مورد :

*کلیات  برنامه درسی ملی  *  فلسفه آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران  * سازمان و قوانین  دستگاه  آموزش و پرورش و...  - محتوای آموزشی و  پرورشی  منابع  و کتاب های درسی *  مقاطع تحصیلی -  رشته ها ی تحصیلی   * زمان آموزش هر درس ،  روز ها و ساعات کاری  هر پایه یا دوره تحصیلی *سن ورود به دبستان *آموزش پیش دبستانی  *   دوره پیش دانشگاهی  *  اختیارات و میزان تمرکز در لایه ها و سطوح  مختلف  از مدرسه تا  وزارت آموزش و پرورش *ارزشیابی  پیشرفت  تحصیلی و تربیتی * راهبردهای آموزشی* مواد و رسانه های آموزشی  * نیروی انسانی  در کلیه ابعاد شخصیتی ، مهارتی ، علمی ، معیشتی  و....

توضیحات :

شرکت کنندگان  محترم می توانند   موضوع انتخابی  را در سطوح مختلف  خرد تا کلان  ارائه نمایند مثلا   تحلیل  وضعیت موجود و ارائه پیشنهاد  درمورد  یک موضوع درسی، یک کتاب درسی یا  کلیه دروس یک دوره تحصیلی و...   ارائه نمایند  .

ویژگی های آثار:

تایپ شده در حداقل ۱۰ صفحه کاغذ A4  با فونت zar  بهمراه دیسکت ارسال گردد .

نشانی  و شماره تماس  مشخصات  کامل ارائه کننده اثر  در صفحه دوم  درج شده باشد .

 یک قطعه عکس پرسنلی همراه با اثرارسال گردد.

 

 

مهلت ارسال  آثار  :  پایان و قت اداری  روز 20 /3/87

تاریخ همایش : متعاقبا اعلام خواهد شد

به آثار برتر در سطوح مختلف    تقدیر کتبی  رییس سازمان  و هدایای نفیس تعلق خواهد گرفت .

نشانی  دبیر خانه  : قزوین - خیابان شهید آیت الله دستغیب سازمان آموزش و پرورش استان قزوین - کارشناسی  تحقیقات  -  شماره تلفن       3321039

 

پست الکترونیک : 

 info@ Caspian .medu.ir  

مجری فراخوان و همایش  :

ستاد تحول  و کمیته برنامه درسی ملی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین

تذکر :

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه درسی ملی می توانند به سایت این سازمان و سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند .

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد